دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۳۴:۰۵

بررسی میدانی وضعیت ایستگاه دریایی راهنمایان بندرامام خمینی

باشگاه خبری فراساحل: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) طی بازدید خود از مراحل نوسازی ایستگاه راهنمایان در آبراه خورموسی، آخرین وضعیت خدمات و امکانات این ایستگاه را مورد بررسی قرار داده و با راهنمایان و سرراهنمایان مستقر در سکوی دریایی ذکر شده دیدار و گفتگو کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی‌ سازمان بنادر و دریانوردی، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به بازدید مهندس عبداللهی از ایستگاه راهنمایان طی سی ام اردیبهشت ماه سال جاری افزود: این ایستگاه دریایی که مشرف به خلیج فارس و به فاصله ۴۲ مایلی از مجتمع بندری امام خمینی(ره) است؛ نقش مهمی در هدایت ایمن کشتی‌ها در هنگام عبور از  آبراه خور موسی دارد.

گرایلو در ادامه افزود: طی این بازدید، مهندس عبداللهی در معیت مدیران دریایی این اداره کل، از روند پروژه نوسازی و فعالیت‌های جاری در بخش‌های مختلف این ایستگاه بازدید نمود. پس از بررسی نقاط قابل بهبود و مسائل آن، تصمیمات مقتضی با هدف ارتقاء عملیات خدمات دریایی در آن اتخاذ گردید. در جریان این بازدید، مهندس عبداللهی در جمع کارکنان این ایستگاه حضور یافته و ضمن تبادل نظر با آنان، رهنمودهای لازم را برای خدمات دهی بهتر  به مشتریان ارائه داد. یادآور می‌شود ایستگاه راهنمایان و سکوی دریایی مورد اشاره، در مسیر دسترسی دریایی مجتمع بندری امام خمینی(ره) به خلیج فارس واقع شده و اداره امور دریایی این اداره کل با گسیل راهنمایان مجرب برای کشتی‌های ورودی، نقش مؤثری در ایمنی عبور و مرور  آنها در آبراه خور موسی دارد.



  کد خبر : 3719
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :